RISC DE PEDRA
10-04-2019 13:20
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís per intensitat de pluja aquesta tarda a tot el Penedès. Els xàfecs cauran aquesta tarda i, segons ha informat el Servei Meteorològic de Catalunya, poden anar localment acompanyats de tempesta, calamarsa i fortes ratxes de vent. La tempesta d'ahir va descarregar localment amb calamarsa i pedra que va tenyir de blanc alguns municipis com Torrelavit
El cel estarà serè o poc ennuvolat fins a migdia, tret del terç sud on hi haurà intervals de núvols tot el dia que poden deixar el cel mig ennuvolat. A partir de llavors la nuvolositat augmentarà, amb el creixement de nuvolades a punts de muntanya, i el cel quedarà mig o molt ennuvolat en conjunt. Al final del dia la nuvolositat minvarà.
Independentment, al vessant nord del Pirineu la nuvolositat augmentarà fins a quedar molt ennuvolat o cobert, tot i que els núvols minvaran al final del dia.
PUBLICITAT
PUBLICITAT