PUBLICITAT
ENSURT AL CENTRE URBÀ
28-08-2019 20:31
Aquest dimecres a la tarda s'ha obert un esvoranc a la calçada del carrer Josep Coroleu de Vilanova, a l'alçada del carrer Pelegrí Ballester. L'ensurt ha obligat els serveis tècnics a restringir el trànsit a la zona i això ha fet que es modifiquin algunes rutes del bus urbà i interurbà. Per exemple, la companyia Mon-bus ha anul·lat la parada de la plaça dels Pobles d'Espanya.
A la mateixa zona, la passada tardor, la policia local de Vilanova va haver de tancar al trànsit el mateix carrer Pelegrí Ballester de Vilanova per una "anomalia urgent" a la calçada, ja que s'havia produït un altre esvoranc.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT