DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

PEATGES

L'Arboç reclama el desviament de la N-340, coincidint amb el primer any de prohibició del pas de camions


Redacció L'Arboç

04-09-2019 20:07

Joan Sans: 'la N-340 divideix el nostre poble i provoca problemes de mobilitat interna'

Imatge la N-340 al seu pas per la Vila. Ajuntament de l'Arboç

Balanç positiu del primer any sense vehicles pesants pel mig de la vila de l’Arboç. Amb tot, l’alcalde Joan Sans ha recordat que la demanda per treure la circulació de vehicles per fora del municipi és una reclamació unànime de l'Arboç i segueix sobre la taula. Ha assegurat que continuarà fent tot el possible per aconseguir el desviament el més aviat possible “perquè la N-340 divideix el nostre poble i provoca problemes de mobilitat interna”, i ha recordat que L'Arboç és l'únic municipi de la província de Tarragona en el que la carretera encara creua per l'interior del nucli urbà.

En aquest primer any s’han reduït els sorolls i les vibracions considerablement però encara persisteixen en determinats moments, ocasionant molèsties als veïns i vianants.

La sinistralitat a la carretera N-340, en el tram entre Altafulla i Vilafranca del Penedès es redueix en un 63% després de la restricció de pas de camions. Es calcula que s’han desviat en aquest territori uns 450.000 vehicles pesants. Són dades facilitades pel Servei Català de Trànsit quan es compleix un any de la mesura.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.