PUBLICITAT
ALERTA SANITÀRIA
01-04-2020 8:45
L’Alcalde de l’Arboç Joan Sans s’ha posat en contacte amb el director de la Xarxa Sanitària Santa Tecla, de la qual depèn l’Àrea Bàsica de Salut del Baix Penedès Interior i el CAP de l’Arboç per oferir el Poliesportiu Municipal i l’edifici de Can Freixas per al que sigui necessari. Davant d’aquesta situació excepcional Joan Sans ha expressat que “volem avançar-nos i posar a disposició de la xarxa sanitària tot el que convingui per fer front a aquesta urgència amb les màximes garanties i salvar totes les vides possibles”.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT