PUBLICITAT
PROTESTES
24-02-2021 8:42
El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha fet quatre assistències aquest dimarts en el transcurs de les manifestacions contràries a l'empresonament del cantant Pablo Hasel que hi ha hagut a Barcelona i a Vilanova i la Geltrú. De les quatre assistències, dues han tingut lloc a la capital catalana. Les dues persones han sofert lesions de caràcter lleu i han estat donades d'alta al mateix indret. Pel que fa a les assistències de Vilanova i la Geltrú, s'han fet a agents dels Mossos d'Esquadra que també han estat ferits lleus i també han estat donades d'alta al lloc. Tant a la manifestació de Barcelona com a la de Vilanova hi ha hagut llançaments d'objectes a la línia policial.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT