Bona gent

Quim Masferrer converteix el públic en protagonista davant més de 1.200 espectadors al Festival Terramar CaixaBank

L'espectacle Bona gent omple l'auditori de Sitges en l'única proposta teatral del festival, mentre Earth, Wind & Fire Experience by Al McKay prepara el seu únic concert a l'Estat amb totes les entrades exhaurides

Quim Masferrer converteix el públic en protagonista davant més de 1.200 espectadors al Festival Terramar CaixaBank. Festival de Terramar

Quim Masferrer converteix el públic en protagonista davant més de 1.200 espectadors al Festival Terramar CaixaBank. Festival de Terramar

L'Auditori del Festival Terramar CaixaBank de Sitges va reunir aquest dilluns més de 1.200 espectadors en la representació de "Bona gent", l'espectacle de Quim Masferrer, que va transformar la platea en l'escenari d'una funció construïda a partir de les històries dels mateixos assistents.

En l'única proposta teatral de les dotze cites que conformen el cartell del festival, Masferrer va tornar a demostrar la seva capacitat per convertir el públic en el veritable protagonista de l'espectacle. Sense un guió tancat i amb la improvisació com a fil conductor, l'actor va recórrer la platea i les llotges dialogant amb els espectadors, descobrint relats personals, records i situacions quotidianes que van donar forma a una representació única i irrepetible.

Actor, autor, director teatral, guionista i presentador, Quim Masferrer ha construït una trajectòria marcada per la proximitat amb el públic i la reivindicació de les històries de la gent anònima. Aquesta manera d'entendre l'escena és també l'essència del programa "El Foraster" de TV3 i del muntatge "Bona gent", estrenat el 2018 i que ja supera les 500 funcions i els 400.000 espectadors.

Durant la vetllada, Masferrer va resumir l'esperit de la representació amb una frase dedicada als assistents: "Sitges, sou molt bona gent!", després d'una funció marcada per les rialles, les emocions i la participació constant del públic.

Continuen els concerts del festival

La programació musical del Festival Terramar CaixaBank reprendrà aquest dimecres 5 d'agost amb Earth, Wind & Fire Experience by Al McKay, que oferirà a Sitges el seu únic concert a l'Estat espanyol aquest estiu. El recital arriba amb totes les entrades exhaurides.

El projecte està liderat pel guitarrista Al McKay, membre de l'etapa més emblemàtica d'Earth, Wind & Fire, i oferirà un repertori centrat en els grans èxits de la mítica banda de funk i soul.

Després d'aquesta actuació, el festival continuarà amb artistes com Ara Malikian, Rosana, Els Amics de les Arts i Ginestà, This Is Michael, Rosario Flores, Sopa de Cabra i God Save The Queen, completant la programació de l'edició d'enguany.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!

També pots escollir Eix Diari com a font preferida de Google i no perdre't les nostres notícies



Articles d'opinió
FREDERIC LLOPART

Sira

  • 23-04-2025


Últims llibres recomanats

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local