Ajuntament de Calafell. La platja de Calafell clou avui la Festa Major de Sant Pere
Ja ens segueixes? Afegeix Eix Diari com a mitjà preferit a Google i no perdre't les nostres notícies
Redacció |
Calafell
30-06-2014 11:06
El nucli de Calafell Platja clou avui la Festa Major de Sant Pere, que ha celebrat des del passat divendres, 27 de juny. Durant el dia d’avui hi haurà portes obertes a l’Escola de Vela, i activitats infantils.
...
Hemeroteca. Contingut exclusiu per a subscriptors
Subscriviu-vos i accediu als tots els reportatges setmanals exclusius de l’Eix Diari, a la nostra hemeroteca amb totes les notícies publicades des de 2001 i d'altres serveis com els nostres butlletins electrònics informatius.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!També pots escollir Eix Diari com a font preferida de Google i no perdre't les nostres notícies








