La Devesa

El Museu Arqueològic del Vendrell documenta una seixantena de peces del jaciment de Can Cerdanyès

El conjunt ceràmic ens data el jaciment entre dos períodes, un als segles II-I aC i l’altre al període alt-imperial

L’Ajuntament del Vendrell diposita gran quantitat de material arqueològic del jaciment de Can Cerdanyès  . Ajuntament del Vendrell

L’Ajuntament del Vendrell diposita gran quantitat de material arqueològic del jaciment de Can Cerdanyès . Ajuntament del Vendrell

El desembre de 2015 l’Ajuntament del Vendrell va rebre el dipòsit provisional del material arqueològic extret en l’excavació del jaciment de Can Cerdanyès, també conegut com la Devesa.

Hemeroteca. Contingut exclusiu per a subscriptors

Subscriviu-vos i accediu als tots els reportatges setmanals exclusius de l’Eix Diari, a la nostra hemeroteca amb totes les notícies publicades des de 2001 i d'altres serveis com els nostres butlletins electrònics informatius.



Articles d'opinió
FREDERIC LLOPART

Sira

  • 23-04-2025


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local