Festival Internacional de Cinema Fantàstic

El terror psicològic d’’Inside’ marca l’inici del Festival de Sitges 2016

Miguel Ángel Vivas dirigeix una cinta que planteja “com un part, on cada seqüència sigui una contracció”

L'equip de la pel·lícula 'Inside', amb el director Miguel Ángel Vivas, i l'actriu Rachel Nichols, durant la presentació del film a Sitges. ACN

L'equip de la pel·lícula 'Inside', amb el director Miguel Ángel Vivas, i l'actriu Rachel Nichols, durant la presentació del film a Sitges. ACN

La producció catalana ‘Inside’ obre aquest divendres la 49a edició del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya a Sitges. La cinta, dirigida per Miguel Àngel Vivas, mostra l’angoixa d ...

Hemeroteca. Contingut exclusiu per a subscriptors

Subscriviu-vos i accediu als tots els reportatges setmanals exclusius de l’Eix Diari, a la nostra hemeroteca amb totes les notícies publicades des de 2001 i d'altres serveis com els nostres butlletins electrònics informatius.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!

També pots escollir Eix Diari com a font preferida de Google i no perdre't les nostres notícies



Articles d'opinió
FREDERIC LLOPART

Sira

  • 23-04-2025


Últims llibres recomanats

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local