Societat Cultural i Recreativa

Música, gastronomia, tallers i col·loquis per commemorar els 100 anys de El Casal de Bellvei

L’Associació Societat Cultural i Recreativa “El Casal” de Bellvei celebra el seu centenari amb la voluntat de dignificar i donar a conèixer l’esforç realitzat pels seus socis

D’esquerra a dreta, Xavier Lledó, vicepresident del Casal, Jaume Coll, president del Casal i Fèlix Sans, alcalde de Bellvei. Ajuntament de Bellvei

D’esquerra a dreta, Xavier Lledó, vicepresident del Casal, Jaume Coll, president del Casal i Fèlix Sans, alcalde de Bellvei. Ajuntament de Bellvei

La història de El Casal no ha estat fàcil, amb moments més plàcids que d’altres, i on les diferents juntes, així com els socis, han hagut de treballar de valent per fer valer l’entitat. Per aquest ...

Hemeroteca. Contingut exclusiu per a subscriptors

Subscriviu-vos i accediu als tots els reportatges setmanals exclusius de l’Eix Diari, a la nostra hemeroteca amb totes les notícies publicades des de 2001 i d'altres serveis com els nostres butlletins electrònics informatius.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!

També pots escollir Eix Diari com a font preferida de Google i no perdre't les nostres notícies



Articles d'opinió
FREDERIC LLOPART

Sira

  • 23-04-2025


Últims llibres recomanats

SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local