Activitat econòmica

Neix l'Associació Plaça de les Cols, que es presenta aquest dissabte amb un concert

El cantant sitgetà actuarà dissabte a les 21.30h en el concert de presentació de la nova associació que busca impulsar l’activitat a la plaça

EIX. Neix l’Associació Plaça de les Cols

EIX. Neix l’Associació Plaça de les Cols

Els comerços locals Bar Italia, Can Mas, La Carmanyola, La Casa dels Formatges, La Galeria, El Racó de les Cols, El Restaurant del Foment, La Tasca i Vitis han decidit unir sinergies i crear l’associació de la Plaça de les Cols. La nova associació neix amb el desig de potenciar l’activitat a la plaça amb un seguit de propostes que s’iniciaran amb el concert de Sergi Ramírez aquest dissabte a les 21.30h.

L’actuació del cantant sitgetà a la Plaça de les Cols serà l’acte de presentació d’una associació que anirà fomentant l’oci i el comerç de la zona amb un seguit d’activitats dirigides a tot tipus de públic. L’Associació La Plaça de les Cols té previst organitzar diferents actes com concerts de Jazz o espectacles dirigits als més menuts.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local