Pla general de visitants del MWC 2016 mirant algunes de les darreres novetats en rellotges intel·ligents en la primera jornada de la fira. ACN
Redacció |
Sitges
22-02-2016 17:56
L'ocupació hotelera a Sitges arribarà aquesta setmana al 90% de mitja en hotels de tres, quatre i cinc estrelles i al 80% a la resta de categories, amb motiu de la celebració del Mobile World Congress del 22 al 25 de febrer a Barcelona, segons les previsions amb les que treballa el Gremi d'Hostaleria de Sitges.
La proximitat amb la ciutat de Barcelona i l'oferta d'hotels, restauració o oci, a més del servei de taxi i tren, converteixen Sitges en un dels llocs d'estada escollits pels assistents al congrés.
El congrés anual de telefonia mòbil que presenta les novetats i avenços del sector va atraure l’any passat més 2.000 expositors i 90.000 assistents.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



