Centre Vila

La segona Festa Holi tancarà la Fira Fora Stocks divendres a la rambla de Sant Francesc

Amb aquesta iniciativa, l’associació de Comerciants i Professionals Centre Vila se suma al calendari d’activitats prèvies a la festa major de Vilafranca

La segona Festa Holi tancarà la Fira Fora Stocks divendres a la rambla de Sant Francesc. EIX

La segona Festa Holi tancarà la Fira Fora Stocks divendres a la rambla de Sant Francesc. EIX

L’Associació de Comerciants Centre Vila tancarà la Fira Fora Stocks de divendres amb una Festa Holi, que s’inclou en el calendari d’actes previs a la festa major de Vilafranca. Amb el suport d’Els 40, Centre Vila repeteix esdeveniment després de l’èxit de l’any passat. L’associació de comerciants confia repartir les 1.500 bosses de pols de colors que ha adquirit per l’esdeveniment igual que l’any passat.

Des de les 9.30h fins a les 21.30h, una trentena de botigues muntaran les seves parades a la rambla de Sant Francesc, amb descomptes i promocions especials de final de temporada. Els clients que facin les seves compres a la tarda podran gaudir d’una copa de cava. I, a partir de les 19.00h, tots aquells que presentin un tiquet de compra (d’avui fins divendres) d’algun establiment associat a Centre Vila o d’alguna parada de la Fira Fora Stocks, rebrà una bosseta de pols holi per participar en el concert amb el Dj Sergi Sánchez.

Aquesta és una de les iniciatives més exitoses organitzades al llarg de tot l’any per l’associació de comerciants. L’any passat, entre la Fira Fora Stocks i la Festa Holi, més de tres mil persones van passar per la rambla de Sant Francesc.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local