Flash

Els treballadors de Freixenet critiquen l'«immobilisme» de la direcció de l'empresa

La segona concentració de convocada a Sant Sadurní supera les expectatives dels sindicats

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


Centenars de treballadors del Grup Freixenet -uns 700 segons el comitè d'empresa- van manifestar-se ahir a Sant Sadurní. Després de fer assemblea davant el recinte de Segura Viudas van recórrer el trajecte fins a la població, on es van ajuntar amb un centenar de treballadors d'altres empreses del sector del cava, convocats per CCOO i UGT. Aquest cop, en lloc dels clàxons dels cotxes, els manifestants van protestar amb xiulets durant el seu recorregut. El president del comitè d'empresa, Sergi Lozano, confia que l'èxit de la convocatòria tregui la direcció de Freixenet del seu «immobilisme».


El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local