EL PUNT |
22-10-2003 07:33
El vicesecretari de Política Econòmica i Societat d'ERC, Josep Huguet, pronunciarà aquesta tarda al Museu del Vi de Vilafranca la primera d'una sèrie de conferències preelectorals que organitza la Unió Empresarial del Penedès. La conferència serà a 2/4 de 7 de la tarda i consta a continuació d'un col·loqui perquè els empresaris que assisteixin a l'acte puguin plantejar directament preguntes i observacions sobre els assumptes tractats per Huguet. Dimecres vinent serà el torn del candidat del PP a la presidència de la Generalitat, Josep Piqué. La setmana següent hi anirà en nom de CiU el conseller d'Economia i Finances, Francesc Homs, la següent el responsable de Política Econòmica del PSC, Antoni Castells. Els organitzadors també tenen previst l'assistència d'un representant d'ICV, però encara no està confirmat ni el dia ni el portaveu que efectuarà la conferència.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!