Flash

La Fira de Novembre rep les primeres visites i es prepara per l'allau del cap de setmana

L'economista Josep Oliver ressalta al pregó el lideratge de Vilanova en el creixement de l'economia catalana

Els més petits ja han començat també a gaudir de la fira. fdg/c.castro

Els més petits ja han començat també a gaudir de la fira. fdg/c.castro

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Duran i Lleida enceta el seguit d'actes electorals previstos dins l'agenda de la mostra de Vilanova i la Geltrú


Els expositors de la 13a edició de la Fira de Novembre de Vilanova i la Geltrú van obrir ahir puntualment els seus estands i la capital del Garraf està ja convertida en l'aparador firal a celobert més gran del Principat. Un pregó de caràcter econòmic -no en va el pronunciava el doctor d'Economia Aplicada, Josep Oliver- va inaugurar oficialment quatre dies intensos d'exposició i d'actes paral·lels. Ahir a la tarda, els primers curiosos ja es passejaven pels quatre espais de la fira, però no serà fins al cap de setmana que els carrers dels centre s'ompliran de gom a gom, si és que el temps no ho espatlla. Ahir van trepitjar la mostra els primers polítics.


El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local