Redacció |
Sant Sadurní d'Anoia
26-07-2019 19:41
Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Sant Sadurní d’Anoia van denunciar el dia 18 de juliol el responsable d’un comerç de la població per vendre begudes alcohòliques a tres menors d’edat.
Els mossos van rebre informacions relacionades amb la venda de begudes alcohòliques directament a menors d’edat, motiu pel qual es va dissenyar un dispositiu de paisà el qual va controlar els comerços susceptibles de realitzar aquestes vendes prohibides per llei, fins comprovar com, efectivament, tres menors van adquirir una ampolla de licor de 40º en un d’aquests comerços, situat al centre de la població.
Observada la infracció els mossos van identificar al responsable del comerç i el van denunciar per la venda de begudes alcohòliques a menors d’edat.
Aquest dispositiu serà vigent durant tot l’estiu i de forma selectiva es controlaran els establiments de venda de begudes alcohòliques amb l’objectiu d’impedir que els menors puguin adquirir-les.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!