Arribada de la goletta verde a les platges de Sitges . fdg / carles castro
VD |
11-07-2004 19:11
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L'Ajuntament de Sitges vol combinar la preservació del medi ambient amb un turisme sostenible amb el seu entorn i ho ha volgut demostrat aquest cap de setmana. El projecte Goletta Verde, que agrupa diversos parcs naturals italians i una entitat mediambienalista daquest país, la Legambiente, ja ha fet feina a Itàlia, amb la dinamització de diversos espais naturals, que han recuperat activitats econòmiques, al mateix temps que se nha preservat la biodiversitat.
En realitat, la visita de la Goletta Verde ha vingut promoguda per la Diputació de Barcelona, que és qui gestiona el parc del Garraf. De fet, el treball de la Goletta a la comarca ha estat veure com poden complementar-se la preservació del medi amb el turisme, un dels objectiu que es marca la Diputació de cara al futur del parc.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!