El conjunt Aleví en un moment de la seva actuació. Eix
CR Sant Sadurní |
Sant Sadurní d'Anoia
05-04-2022 18:10
El passat dissabte dia 26 de març de 2022 es va celebrar la I fase de Conjunts de Gimnàstica Rítmica dels Jocs Esportius Escolars de l’Alt Penedès i el Garraf a Vilafranca del Penedès, dies més tard, el passat diumenge dia 03 d’abril de 2022 es va celebrar la II fase d’aquesta competició en la ciutat de Sitges.
En aquestes competicions, hi van participar els conjunts de Nivell Escolar del Club Rítmica Sant Sadurní. El conjunt Prebenjamí Nivell B que realitzen un muntatge de 5 mans lliures, està format per a Lia Domènech, Èlia Càliz, Mariona Yegler, Emma Olivé i Jana Caballer. El conjunt Benjamí nivell B que executen un muntatge de 5 mans lliures, està integrat per a Elba Martin, Carla Sánchez, Mariona Rubio, Aina Serran i Ona Bofil. El conjunt Benjamí Nivell A que competeixen amb un muntatge de 5 mans lliures, està format per a les gimnastes Berta Olivas, Júlia Mata, Martina Del Rio, Clara Batalla, Ivette Moreno i Chloé Pi. El conjunt Aleví Nivell A amb un muntatge de 5 pilotes està format per a Nahia Gamazo, Maria Càliz, Marta Pujades, Martina Rubio, Lidia Pavaloaia i Ona Cayuela. El conjunt Infantil Nivell A realitzen un exercici de 5 cordes format per a Clara Fabregat, Martina Casan, Anna Caellas, Foix Prat, Carla López i Martina Olivas. I finalment, el conjunt Juvenil Nivell A que participen amb un muntatge de 10 maces està integrat pels gimnastes Mar Segarra, Anna Mitjans, Anaïs Puimedon, Paula García i Mireia Filella.
En la primera fase, destacar la primera posició del conjunt Juvenil A, la segona posició del conjunt Benjamí A, la tercera posició aconseguida pel conjunt Aleví A i Prebenjamí B; la quarta millor nota assolida pel conjunt Benjamí B i la cinquena posició del conjunt Infantil A.
En la segona fase, remarcar la primera posició del conjunt Benjamí A, la segona posició del conjunt Infantil A i Prebenjamí B, la tercera millor nota aconseguida pel conjunt Benjamí B, i la quarta posició del conjunt Aleví A.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!