Paula Raya. Eix
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
02-08-2022 22:09
La vilanovina Paula Raya ha estat convocada per la seleccionadora de l’equip nacional Lucia Guisado, per participar al Campionat d’Europa de Gimnàstica Artística Femenina que es celebrarà del 11 al 14 d’agost a la ciutat alemanya de Munich.
Després de gairebé dos anys retirada de la gimnàstica, primer per una operació de la fastia plantar i després per la pandèmia, va tornar a entrenar al Centre d’Alt Rendiment de Madrid al setembre de 2021.
Al desembre d’aquest any va participar al Campionat d’Espanya. Al 2022 va participar a les fases de la Lliga Iberdrola quedant primeres classificades per equips en la segona fase i terceres a la final. Cal destacar el segon lloc del podi per Paula Raya en individual a la fase final.
Finalment del 20 al 23 de juliol s’ha celebrat al pavelló Navarra Arena de Pamplona el Campionat d’Espanya individual i clubs de gimnàstica artística femenina i masculina. Paula Raya, en individual s’ha classificat en 5ª posició en la general, tercera en paral·leles i 5ª en terra. Per últim per equips Paula i les seves companyes de Les Moreres s’han proclamat campiones d’Espanya 2022.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!