Handbol

El Handbol Ribes femení acaba la primera fase com a líder

Plantilla CH Ribes femení. Ramón Stockli

Plantilla CH Ribes femení. Ramón Stockli

Lliga Catalana - Grup A - Jornada 14

Ribes Sènior Femení 39 – St Esteve de Palautordera 27

El dissabte, 21 de gener, es va jugar l'últim partit de la primera fase. Només mig aforament en el Pavelló Municipal de Ribes (per causa de la festa major) per a veure un partit en el qual cap dels dos equips es jugava res. El matx va estar controlat en tot moment per l'equip local que en el minut 8 ja guanyava per 6 -1, en el minut 20 per 16 -7 i en el descans per 21 – 15.

Gràcies a la velocitat i el ritme alt imposat per les ribetanes (molts contraatacs i contra-gols) la segona part va seguir amb el mateix guió que la primera. En el minut 40 les del Garraf guanyaven 29 – 20, en el minut 50 per 36 – 23 i va haver-hi una mica de relaxació en els últims minuts per a acabar amb el resultat final de 39 – 27. Els gols marcats per part del Ribes van estar molt repartits, va haver-hi cinc jugadores que van marcar cinc gols o més.

El Handbol Ribes acaba la primera fase com a líder (12 victòries i 2 derrotes). És l'equip més golejador amb una mitjana de gairebé 32 gols i el menys golejat amb una mitjana d'una mica més de 25 gols. Porta una ratxa de 9 victòries seguides. Màxima golejadora de l'equip és l' Anna Hernández amb 109 gols, seguida de la Virgínia Jodar amb 63 i la Cristina Hernández amb 50 gols.

Gran actuació de les porteres Francesca Aguilar i Roser González que van aconseguir un 38% d'efectivitat (les dues amb números molt similars). Com a guanyadores de la primera fase les jugadores de Gabi Daza i Miguel Moragas  començaran la fase pel títol amb 2 punts, igual que el primer del grup B, el  Palautordera. Els segons classificats, St Joan Despí B i Vilamajor començaran amb 1 punt i els tercer classificats, Coope St Boi i  Franqueses, amb 0 punts. Participen per tant 6 equips en aquesta segona fase i l'objectiu del Ribes és quedar entre els dos primers per a poder jugar la fase d'ascens a Divisió d'Honor Plata.

El Ribes començarà la segona fase el 4 / 5 de febrer en la difícil pista de la Coope St Boi.

Per part del Ribes van jugar (gols): Kamila Rolón (7), Anna Hernández (6), Virginia Jodar (2), Cristina Hernández (6), Naiara Aragón (1), Alba Serrano (5), Joana Santiago (0), Patricia Lucas (1), Laura Roldán (5), China Sánchez (2), Anna Gargallo (3), Judit Olivella (1).

Porteria: Francesca Aguilar / Efectivitat: 38%, Roser González / Efectivitat: 50%

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local