L’Escola de Judo Vilafranca-Vilanova a Canet d’en Berenguer. Eix
Escola de Judo Vilafranca-Vilanova |
Vilanova i la Geltrú
26-09-2023 09:49
Aquest passat cap de setmana 15 judoques de l’Escola de Judo Vilafranca-Vilanova de la categoria infantil i cadet s’han desplaçat fins a la localitat Valenciana de Canet d’en Berenguer, concretament a les instal·lacions del Judo Club Canet per continuar preparant la temporada.
Amb mes de 150 judoques de diferents punts de Catalunya, Valencia, Castelló i Murcia l’estada ha estat molt profitosa pels alumnes de la nostra escola, sessions de Judo dirigides per Daniel Palavecinos (Mestre Argenti afincat a Murcia, amb un palmarès excepcional en medalles a campionats d’Espanya en aquestes categories), Dario de Nalda (amfitrió i Mestre de l’Escola de Judo Canet d’en Berenguer i organitzador de l’estada) i Juan Ma Burdalo (Mestre de l’Escola de Judo Vilafranca- Vilanova) a més de tallers d’arbitratge, de tapyng i de psicologia grupal.
D aquesta manera s’acaben les estades de pretemporada de l’escola de Judo, i continuen la seva preparació al club de cara a les properes competicions que en breu començaran.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!