Gimnàstica rítmica

El Club Gimnàstic Ballerina Vng campió dels Jocs Esportius del Garraf

Les gimnastes del Gimnàstic Ballerina Vilanova i la Geltrú . Eix

Les gimnastes del Gimnàstic Ballerina Vilanova i la Geltrú . Eix

Aquest diumenge 25 de febrer es va celebrar la final individual de gimnàstica rítmica a nivell escolar a la comarca, al pavelló Miguel Meca Torres de Sant Pere de Ribes.

Després de la suma de les 4 jornades celebrades, les gimnastes que han participat de l’entitat van assolir els següents resultats:

En la categoria cadet A amb aparell de cinta, Lia de Botton, va assolir el títol de campiona de la seva categoria.

En la categoria aleví A amb aparell de corda, Carlota Escabrós, també es va fer amb l’or de la seva categoria; i  Cloe Lirola en la mateixa categoria, va realitzar un gran exercici aconseguint la 9a posició.

I per finalitzar, en la categoria aleví B amb mans lliures, Maria López, també es va proclamar campiona a la general de les fases dels jocs escolars del Garraf.  

Des del Club feliciten al cos tècnic i gimnastes per la seva capacitat de superació i el seu esforç i les animen a seguir treballant amb els valors que caracteritza a l’entitat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local