Taekwondo

3 plates i 2 bronzes per La Lira Vendrellenca

Els integrants del Taekwondo La Lira Vendrellenca. Eix

Els integrants del Taekwondo La Lira Vendrellenca. Eix

Els vendrellencs ho van aconseguir a l’Open d’Arrigorriaga (Biscaia) de taekwondo celebrat aquest passat dissabte 24 de febrer.

Lucía Ruiz, Marc Alonso i Daniel Martínez obtenen una plata molt bon aconseguida, després de diferents combats guanyats i ajustats però l’or es resisteix, en un Campionat, de molt bon nivell on sortim amb ganes de tornar-hi.

Els bronzes per Adriana Royo i Marina Dorado, que com sempre han demostrat les seves bones qualitats i que rendeixen a alt rendiment però el nivell de l’Open no els deixa passar de semifinals.

Abril Ràfols, 1er any de cadet planta cara a la seva contrincant però cau en quarts de finals per un ajustadíssim resultat.

Els entrenadors Enric Fuentes i Adriana Rodríguez han valorat molt positivament la experiència i com sempre ja estant buscant fórmules per obtenir resultats encara millors en properes sortides

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local