El CP Calafell a semifinals de la Copa del Rei. RFEP
Llorenç Mateo |
Vilanova i la Geltrú
09-03-2024 09:05
Ahir dijous es van disputar al Pavelló J. Ortoll de Calafell els dos primers partits de la final a vuit de la Copa del Rei d’Hoquei Patins en categoria masculina que es juga en aquest cap de setmana.
En el primer partit el Calafell es va imposar al Noia en la tanda de penals després que el temps reglamentari i la pròrroga finalitzessin amb empat a tres gols.
Partit disputadíssim que en el descans presentava un marcador de 2 a 1 a favor del Calafell. En la tanda de penals en la primera sèrie van marcar Jepi Selva i Rovira, i en la segona a mort sobtada Jepi Selva va tornar a marcar i no ho va fer el Noia.
En el segon partit de quarts el sant Just es va imposar per 5 gols a 4 en la pròrroga, ja que el temps reglamentari fa finalitzar amb empat a dos gols. El tems afegit va ser emocionant i no apta pels cardíacs, ja que el passi a les semifinals es va decidir en els darrers dos minuts.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!