Futbol

Salven un punt en una altra final

Els d’Alex Villagordo igualen el gol de Martin Vaca i fins tot van poder guanyar jugant des del 50 amb un jugador menys per l’expulsió de Carles Martínez

Imatge d'arxiu

Imatge d'arxiu

UE Sitges A 1 – Sant Ildefons 1

Un punt més que treballat sumava el Sitges en un partit que se li complicava als primers minuts de la represa amb  gol de Martin Vaca al minut 50 aprofitant la seva velocitat, així com amb l’expulsió sorprenent de Carles Martínez amb vermella directa cinc minuts després, reaccionava el Sitges empatant tres minuts amb un gran gol ras de Geri imparable.

Un Sitges que de sortida a l’onze inicial contava amb absències significatives, la de Javi Lara, Rovira i Jota tocats, veient com a la primera mitja hora es lesionava Martí Mañé. L’equip sabent el que es jugava va saber controlar la primera part gaudint de tres molt bones ocasions de gol a les botes de Saliou enviant la pilota al travesser al minut 17, al 41 acabant una molt bona triangulació d’atac l’envia massa esbiaixada, al 43 una badada infantil del porter va poder rematar Saliou però s’anava fora per poc, als darrers instants del matx Gerard Fernàndez,  que havia sortit instants abans, al veure el porter visitant avançat s’inventava una volea que s’anava al travesser, d’entrar hagués donat els tres punts a l’equip i un bon pas a la salvació, amb aquest empat l’equip suma dos punts dels sis darrers disputats al Municipal d’Aiguadolç que els col·loca 10ens a la taula, tres punts per sobre del descens, tornant a jugar a casa aquest dissabte rebent al Tortosa amb l’obligació de sumar els tres punts i fer bo l’aconseguit en un enfrontament amb el tercer, el Sant Ildefons, l’hora d’inici les 17’30, no guanyar els complicaria molt més la salvació a manca de dues jornades, al camp del Ascó i Canonja a casa per tancar la paradeta.

UE Sitges: Lucas Cajes, Lebrero, Sacris, Geri (Gerard Fernàndez 74) Saliou (Over 54) Javi Aroca, (Josele 58) Martí Mañé (Montesinos 32) Pascua (Serra 72) Marc Martínez, Carles Martínez, VD al 55 i Shinnosuke.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local