Gimnàstica

L’AEG Baix Penedès triomfa a la Copa Catalana de Gimnàstica Artística

18 gimnastes del club es classifiquen per al Campionat de Catalunya

Cristina Medinilla amb el seu equip de base 8G i els tècnics . Eix

Cristina Medinilla amb el seu equip de base 8G i els tècnics . Eix

Durant els dos últims caps de setmana d'abril, les gimnastes del club van participar en la tercera fase de la competició, aconseguint resultats excepcionals que les classifiquen per al Campionat de Catalunya que se celebrarà a Rubí l'1 i 2 de juny.

A la categoria Base 4, Anais Honrubia va brillar amb una medalla de bronze individual i un primer lloc en paral·leles. L'equip de Base 3 format per Laura Cañas, Mariam Kartele, Sol Carbonell i Àfrica Martín va aconseguir el seu tercer or de la temporada, amb Laura Cañas aconseguint un tercer lloc en paral·leles i Sol Carbonell un tercer lloc en salt. A la categoria Base 8G, Cristina Medinilla va sumar un or per equips amb el Club Fedac Lleida, a més de ser primera en barra d'equilibri i quarta en la classificació general.

Aquests resultats tan satisfactoris permeten que 18 gimnastes del Club Esportiu Baix Penedès es classifiquin per al Campionat de Catalunya, un dels esdeveniments més importants de la temporada, on només participen les 20 millors gimnastes de cada categoria. El club, sent l'únic de la província de Tarragona que ha aconseguit classificar tantes gimnastes, demostra el seu alt nivell de competició i la seva excel·lent tasca en la formació de joves talents.

Les gimnastes classificades per al Campionat de Catalunya són:

Base 1P: Martina Smith, Luna Smith, Nina Schroter, Ariana Grabowska

Base 1G: Naira Argerich

Base 3P: Laura Cañas, Sol Carbonell, Àfrica Martín, Mariam Kartele, Abril López

Base 4P: Anais Honrubia, Ainara Arcos, Hripsime Kartele

Base 4M: Maria López

Base 4G: Txell Cuaidò

Base 5: Aina Marina, Lucia Muñoz

Base 8G: Cristina Medinilla

Des del Club Esportiu Baix Penedès volem felicitar a totes les gimnastes pels seus excel·lents resultats i els desitgem molta sort al Campionat de Catalunya.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local