Gimnàstica

El Gimnàstic Ballerina VNG aconsegueix un bronze a la 2a Fase Copa Catalana individual V

Lia de Botton, Georgina Escabrós i Valira Benazet . Eix

Lia de Botton, Georgina Escabrós i Valira Benazet . Eix

El passat dissabte dia 4 de maig, tres gimnastes del Club Gimnàstic Ballerina VNG van participar a la 2a Fase Copa Catalana individual de nivell V, que va tenir lloc a Viladecans i va ser organitzada per la Federació Catalana de Gimnàstica.

Les tres gimnastes van realitzar els seus exercicis amb gran satisfacció, gaudint de la competició i demostrant el seu talent i treball.

En la categoria sènior V amb aparell de cinta, Lia de Botton va brillar a la pista amb una actuació plena de bellesa, dolcesa i gran tècnica. Va aconseguir un meritori 7è lloc entre un total de 70 participants.

A la categoria junior V amb aparell de corda, Georgina Escabrós i Valira Benazet van realitzar uns exercicis impecables, demostrant una gran execució, expressivitat i tècnica. En el cas de Georgina, va aconseguir pujar al podi amb una brillant tercera posició.

Des del Club Gimnàstic Ballerina VNG volem felicitar tant al cos tècnic com a les gimnastes per la seva gran capacitat de superació, el seu esforç constant i la seva excel·lent feina. El seu talent i dedicació els han permès aconseguir resultats molt satisfactoris i situar el club com un referent en la gimnàstica rítmica catalana.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local