Gimnàstica rítmica

Final de temporada pel Gimnàstic Ballerina VNG

L’entitat participa al Campionat de Catalunya de gimnàstica rítmica individual nivell V

Les gimnastes del CG Ballerina al Campionat de Catalunya nivell V. Eix

Les gimnastes del CG Ballerina al Campionat de Catalunya nivell V. Eix

El passat dissabte dia 9 de juny es va celebrar el Campionat de Catalunya nivell V a St. Jaume d’Enveja, organitzada per Federació Catalana de Gimnàstica.

Van representar a l’entitat tres gimnastes, realitzant i gaudint dels seus exercicis, i demostrant  a pista el gran treball fet durant aquesta temporada.

En la categoria sènior V amb aparell de cinta, Lia de Botton, va sortir a pista realitzant una competició amb una gran bellesa, executant un molt bon exercici i assolint una fantàstica 7ena posició d’entre 70 participants.

En la categoria junior V amb aparell de corda, Georgina Escabrós i Valira Benazet, van realitzar el seu exercici amb una gran execució i tècnica, assolint Georgina una meritòria quarta posició i la Valira la 13ena posició d’entre 37 gimnastes a la categoria.

Des del Club feliciten al cos tècnic i gimnastes per la seva capacitat de superació i gran treball. I les animen a seguir per aquest camí de cara a la pròxima temporada.

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local