Club Petanca Vilanova i la Geltrú. Eix
Juanjo Álvarez |
Vilanova i la Geltrú
21-11-2024 17:56
La 10a jornada ha estat marcada per les baixes en la visita a les pistes del Sant Boi.
Per motiu de salut i motius personals no s'ha pogut comptar amb la presència de cinc jugadors titulars del nostre equip i això ha ressentit al combinat garrafenc i en definitiva en el resultat final.
Des de la primera ronda hem tingut el partit en contra, i anàvem a la pausa per esmorzar perdent 1-3. La segona i tercera ronda han acabat amb empat de dues partides per equips i per tant hem arribat a la quarta i última amb el resultat advers de 5-7. Tot i així l'equip ha mostrat el seu caràcter i ha aconseguit guanyar la ronda deixant un empat final a 8 partides i repartiment de punts pels dos conjunts.
Des de l'equip volíem dedicar la victòria als nostres jugadors que estan passant un moment complicat però el que volem de veritat és la seva ràpida recuperació i aprofitem aquest aquestes línies per enviar molts ànims i una abraçada ben forta.
La lectura positiva és que l'equip segueix depenent d'ell mateix per aconseguir l'ascens directe de divisió.
Som-hi Vilanova
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!