Petanca

Campions, campions, campions

Club Petanca Vilanova i la Geltrú. Eix

Club Petanca Vilanova i la Geltrú. Eix

Oscar, Ricard, Abel, Pako, Juanjo, Toni, Jaume, Sandro, Avion, Ru-Ru, Salva, Manel, Ferran, Huevo, Dinamita, Polvorilla, Pol, Alex i la delegada esportiva Ana Balduz, ja son llegenda del Club Petanca Vilanova al assolir l'ascens a 3ª a la 1a temporada i a manca de dues jornades, invictes fins ara, una temporada per emmarcar.

A les pistes del Club Petanca Cervelló, (a qui cal felicitar per l'excel·lent tracte i la seva esportivitat), el Vilanova va començar amb determinació i va aconseguir un 0-4 a la 1a ronda, continuant amb molta seriositat assolint un 1-7 a la 2a. A la 3a ronda es va aconseguir matemàticament l'ascens de divisió.

El Cervelló va fer gala de l'esportivitat comentada fent el passadís als nous campions.

Només queda felicitar i agrair a aquest jugadors aquest extraordinari resultat i emplaçar a tots al dia 8 de desembre, a les pistes del Centre Cívic Sant Joan per celebrar l'ascens davant la nostra afició.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local