Les gimnastes del CG Vilanova. Eix
CG Vilanova |
Vilanova i la Geltrú
18-12-2024 16:29
El passat cap de setmana 14 i 15 de desembre es va celebrar a Vic, el primer Torneig de la Temporada 2024-2025.
El C.G. Vilanova va participar en algunes categories i va aconseguir 18 podis en total.
En categoria Escolar D4G, Olalla Gutiérrez va guanyar la Plata a la General, Or. a Salt i Plata a Terra en la classificació per aparells. En aquesta categoria també van competir Rawan Chemlali i Ariadna Plandolit, per equips van aconseguir la 10ena plaça.
En categoria Base 4P, Olivia Lemberger va guanyar l'Or a la general i també va aconseguir Or a Terra, Plata a Paral·leles i Bronze a Salt.
Edith Sans va guanyar la Plata a la General, Or a Barra i Plata a Terra.
Adele Velo va ser la 6ena a la General i a Paral·leles, la suma de la puntuació de les 3 gimnastes va fer que guanyessin també la Plata en la classificació per Equips.
En categoria Base 4M, Júlia Horta va guanyar la Plata a la classificació general i en la classificació per aparells va aconseguir l'Or a Salt i a Terra.
En categoria Base 5P, Queralt Carmona va guanyar el Bronze a la classificació general. En la classificació per aparells es va emportar l'Or a Salt i a Terra, també el Bronze a Paral·leles.
Un bon inici de Temporada per totes les gimnastes del Club Gimnàstica Vilanova i l'equip Tècnic Gaf.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!