Jordi Cepero
Jordi |
17-05-2005 00:36
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El CTT Vilanova guanya com era necesari el darrer partit a camp del Foment Martinenc per 4-2 i acaba primer del seu grup a la copa dhonor. Així aconseguirà un millor creuament de quarts de final. El partit començava amb victòria de Rafa Monzó de forma còmoda. Jordi Cepero i Albert Soler no podien puntuar amb Muñoz i Lalinde tot i ser partits igualats. El dobles Monzó/Cepero contra Lalinde/Muñoz començava a decantar la victòria. Tot i un 2-2 incert el cinquè set no va tenir color amb les entrades de Monzó davant dos jugadors de tall defensiu. Rafa Monzó tornava a guanyar a Lalinde per 3-1 i Jordi Cepero rematava el partit al guanyar a Vallvé per 3-2. Si bè el partit havia estat igualat fins al 2-2, en el cinqué set Cepero es mostrava molt segur amb un 11-1 a favor, per tornar la tranquilitat als de Vilanova.
http://rtbtt2.webcindario.com/entrada.htm
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!