Paula Mensa al podi. Eix
CG Ballerina |
Vilanova i la Geltrú
05-02-2025 16:21
Aquest passat diumenge, 2 de febrer, les gimnastes del Ballerina VNG van competir a la 1a Fase de la Copa Catalana Individual Base, organitzada per la Federació Catalana de Gimnàstica a Santa Coloma de Farners. Va ser una jornada intensa, plena d’emoció i grans actuacions, on les nostres esportistes van demostrar el seu esforç i talent sobre el tapís.
En categoria cadet, Bruna Piñol va realitzar un exercici molt correcte, competint amb seguretat i solvència en una categoria exigent. En categoria juvenil 06-07, Sofia Ginesta va defensar el seu muntatge amb determinació, sumant una experiència molt valuosa de cara a les pròximes competicions.
Pel que fa a la categoria juvenil 05+, Itziar Mensa va mostrar una bona execució i solidesa en la seva actuació. Paula Mensa, que amb un exercici molt elegant va aconseguir proclamar-se subcampiona de la seva categoria, un èxit que reflecteix la seva constància i treball diari.
El club està molt orgullós de totes elles, no només pels resultats, sinó per la passió i el compromís que demostren en cada competició. Aquesta experiència és un pas més en el seu camí de creixement, i estem segurs que continuaran progressant i assolint nous reptes.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!