Equip Iberdrola del C. G. VILANOVA. Eix
CG Vilanova |
Vilanova i la Geltrú
20-02-2025 17:25
Aquesta temporada el Club Gimnàstica Vilanova competeix per 1a. vegada en la 3a. Divisió de la Lliga Iberdrola 2025.
El Club compta amb un equip molt jove, però amb moltes ganes de donar-ho tot i que ha demostrat que es mereix competir en aquesta Lliga d'àmbit Nacional.
L'equip, liderat per l'entrenadora Lidia Castillejo, està format per 10 gimnastes, Ariadna Gol, Neus Massana, Ona Pons, Noa Rosalen, Gala Martínez, Greta Jasanada, Carlota Moreno, Laia Mallén, Natasha Craven i Chèmene Lamaitre.
Aquesta última, és una gimnasta cedida pel Club Bato Haarlem d'Holanda, entrenada per Katarina Sarisska.
La 1a. fase de competició regular es va celebrar a Palma de Mallorca, el passat cap de setmana 15 i 16 de febrer.
En 3a. divisió competeixen 10 equips: R.G.C. Covadonga, C.G. Sant Boi, Gymnastic la Plana, C.G.Barcelona, Salt GC B, Omnya Gym, C.G. Lleida, C.G. Esparraguera, Abrera C.G. i C.G.Vilanova
El Club Gimnàstica Vilanova va guanyar la Plata en aquesta primera fase, obtenint així 12 punts, el Sant Boi que va ser 1r. compta amb 15 punts i l'Abrera que va ser 3r. té 10 punts al rànquing general.
En la classificació general individual, Carlota Moreno va ser 1a. i Greta Jasanada 2a.
En la classificació per aparells, Chemène Lamaitre va ser 1a. en Salt i Carlota Moreno 1a. en Terra.
Un bon inici de Lliga pel C.G. Vilanova que es prepara per la 2a. fase que se celebrarà el 10-11 de maig 2025.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!