Imatge de l'edició anterior del Torneig 6vs6. Eix
Redacció |
Sant Pere de Ribes
27-03-2025 17:42
Sant Pere de Ribes torna a acollir el divendres, 4 d’abril, el torneig de futbol escolar 6vs6 en el marc del projecte Heroes of the Cruyff Court de la Fundació Cruyff. El torneig se celebrarà des de les 9.30h fins a les 16h i comptarà amb la participació de l’alumnat de sisè de primària de les escoles Mediterrània, Els Costerets, Les Parellades, la Riera de Ribes i les Roquetes. Els nens i nenes gaudiran d’una experiència única, plena de joc, companyonia i valors.
El Cruyff Court 6vs6 fomenta els valors esportius i el respecte tant dins com fora del camp. Hi tenen un paper fonamental els Heroes, joves d’entre 14 i 18 anys que formen part de l’organització del torneig amb l’ajuda dels Coaches (mentors). Entre d’altres funcions, transmeten les normes dels partits, ajuden als infants durant el torneig i vetllen per mantenir una relació respectuosa entre els participants.
Els classificats participaran el diumenge 11 de maig a la fase regional, juntament amb joves d’altres municipis catalans.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!