Gimnàstica

Obert el període d'inscripcions per al Campus Esportiu de Gimnàstica Rítmica d'Estiu 2025

El campus ofereix una combinació perfecta entre activitat física, creativitat i diversió

Campus Esportiu de Gimnàstica Rítmica d'Estiu 2025. Eix

Campus Esportiu de Gimnàstica Rítmica d'Estiu 2025. Eix

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Amb l’arribada de l’estiu, moltes famílies busquen opcions enriquidores i divertides perquè els seus infants gaudeixin de les vacances. En aquest context, el Campus de Gimnàstica Rítmica organitzat pel Gimnàstic Ballerina Vilanova i la Geltrú, es presenta com una proposta ideal per a nens i nenes amb ganes de moure’s, créixer i passar-s’ho d’allò més bé.

El campus ofereix una combinació perfecta entre activitat física, creativitat i diversió. Les participants podran practicar gimnàstica rítmica diàriament, experimentar amb tallers de manualitats, aprendre acrobàcies sorprenents i deixar-se portar pel ritme de la dansa. A més, gaudiran de jocs cooperatius, activitats d’aigua per i sortides a la platja que convertiran cada jornada en una aventura única.

Es tracta d’una experiència pensada no només per desenvolupar habilitats físiques i artístiques, sinó també per fomentar la convivència, el treball en equip i la creació de noves amistats. Tot plegat en un ambient segur, acollidor i ple d’energia positiva.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local