Campionat de Catalunya de Catamarans. Eix
Redacció |
Sitges
01-05-2025 18:29
El Club Nàutic de Sitges, per delegació de la Federació Catalana de Vela, acollirà el proper cap de setmana el Campionat de Catalunya de Catamarans 2025, una competició de nivell 1 que reunirà les millors embarcacions de les classes Classe A, Hobie Cat 16, Fórmula 18 i Intersèries.
La competició es desenvoluparà durant tres dies, amb el següent programa:
- Divendres 2 de maig: Entre les 9:00h i les 11:00h es farà la formalització de les inscripcions, seguida de la reunió de patrons a les 11:00h. A les 12:30h està prevista la sortida de la primera prova del campionat. En acabar, es celebrarà un ranxo per a tots els participants.
- Dissabte 3 de maig: A les 11:30h es donarà el senyal d’atenció per a la primera prova del dia. Un cop finalitzades les proves, hi haurà un nou ranxo per a les tripulacions.
- Diumenge 4 de maig: A les 11:30h començarà la jornada decisiva. No es donarà cap sortida més tard de les 15:00h. El campionat conclourà amb l’acte oficial de lliurament de premis de la mà de les autoritats del Club, Federació i Ajuntament.
Estan programades fins a 7 proves per classe, i serà necessari completar almenys dues proves perquè la competició sigui vàlida.
L’esdeveniment està obert a regatistes amb llicència federativa i assegurança vàlida.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!