Futbol

Neix la nova Escola de Futbol del FC Vilafranca: un projecte de futur amb arrels ben fondes

El FC Vilafranca impulsa una nova escola de futbol en col·laboració amb el CFB Marc Bartra 2020 i el FB Espirall-Les Clotes, en un acord que uneix 34 equips i més de 450 jugadors sota un mateix projecte formatiu

Presentació de la nova Escola de Futbol del FC Vilafranca. Eix

Presentació de la nova Escola de Futbol del FC Vilafranca. Eix

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Futbol Club Vilafranca ha fet un pas decisiu cap al futur amb la presentació oficial de la seva pròpia escola de futbol, un projecte que busca enfortir les arrels del club i garantir el relleu generacional des de la base. L’acte, celebrat divendres passat a la Sala d’Actes de l’Escorxador, va comptar amb la participació dels representants del FC Vilafranca, el FB Espirall-Les Clotes i el CFB Marc Bartra 2020, clubs que s'integraran dins l'estructura del degà penedesenc a partir de l’1 de juliol.

L’acord entre les tres entitats suposarà la creació d’una única escola, que agruparà 34 equips i uns 450 jugadors. El president del FC Vilafranca, Manel Ortiz, va destacar que l’acord, amb una vigència inicial de cinc anys, és una “gran notícia” per al club, la ciutat i la comarca, i permetrà consolidar una estructura de base sòlida que alimenti el primer equip amb talent local.

El FB Espirall-Les Clotes, que celebrarà enguany el seu 50è aniversari, esdevindrà l’equip filial del Vilafranca. El seu president, Juan González, va expressar amb orgull l’inici d’aquesta nova etapa. Per la seva banda, Marc Bartra, coordinador general del CFB Marc Bartra 2020, va viure l’acte amb emoció, recordant el seu primer vincle amb el club vilafranquí i mostrant-se il·lusionat per liderar el projecte formatiu.

Durant la presentació també es va donar a conèixer la nova equipació per a la temporada 2025/26, dissenyada per l’empresa SOKA. Amb una samarreta quadribarrada i detalls en blau marí, el disseny busca retre homenatge a la història centenària del club.

Tot i l’alegria pel projecte, el FC Vilafranca va lamentar que, de moment, cap dels seus equips base tindrà franja d’entrenament al camp 1 de la zona esportiva municipal. Tot i això, des del club es mostren disposats a dialogar amb l’Ajuntament per garantir unes condicions adequades pel desenvolupament de la nova escola.

Amb aquest ambiciós projecte, el FC Vilafranca inicia una nova etapa amb la mirada posada en el futur, però fidel al seu passat i compromès amb el territori.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local