Triatló

Alessia Bertolino, entrenadora del TriCalafell, convocada com a tècnic per l’Europeu de triatló de Tenerife

Alessia Bertolino. Eix

Alessia Bertolino. Eix

Alessia Bertolino, entrenadora del club Escola de Triatló Tricalafell, ha estat convocada per la Federació Espanyola de Triatló (FETRI) per integrar-se al quadre tècnic de l'equip espanyol a la Copa d'Europa de Triatló, que se celebrarà a Tenerife el proper 12 d'octubre.

Nascuda a Mòdena (Itàlia), va arribar a Calafell fa 18 anys, sent una de les dones pioneres del triatló al seu país. La seva dilatada trajectòria esportiva la va portar, el 1996, a formar part de la selecció nacional italiana i acompetir en un bon nombre de proves internacionals.

Alessia, va iniciar la seva formació a Itàlia a la Federació Italiana de Triatló (FITRI), obtenint el títol d'entrenadora nacional. En arribar a Calafell, es va actualitzar amb les titulacions espanyoles, fent novament la formació d'entrenadora de triatló amb la FETRI i convalidant el seu títol de natació de la Federació Italiana de Natació.

Alessia és molt estimada a Calafell. Des de la seva arribada sempre ha estat disposada a ensenyar i transmetre la passió per l'esport, independentment de l'edat o la generació. Un testimoni clar son els nens i nenes, avui joves adolescents, van ser els seus alumnes de natació.

Sense cap dubte, aquesta convocatòria és un reconeixement merescut a la seva trajectòria esportiva i personal. Des de Tricalafell estem molt orgullosos que Calafell, de manera indirecta, estigui representat per la nostra entrenadora en una competició internacional d‟aquest nivell.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local