Handbol

Primera derrota que ha de servir per analitzar els errors

KH-7 BM Granollers Atletic - MGC Mútua Ribes Sènior Femení . CH Ribes

KH-7 BM Granollers Atletic - MGC Mútua Ribes Sènior Femení . CH Ribes

División de Honor Plata - Grup C - Jornada 1

KH-7 BM Granollers Atletic 29 - MGC Mútua Ribes Sènior Femení 28

El MGC Mútua Handbol Ribes va iniciar la fase regular de Divisió d'Honor Plata davant el filial del BM Granollers en un gran escenari com és el Pavelló d'Esports de Granollers amb una derrota per la mínima (29-28).

El debut envoltat de grans dosis de confiança i il·lusió es va convertir finalment en una derrota molt ajustada que es va anar gestant en un partit de gran igualtat però ple d'errades i desajustos, sobretot defensius, per part de les ribetanes. El jove equip vallesà va plantejar un partit molt solvent en atac davant la defensa vermella que en cap moment es va sentir del tot còmode.

El partit es va iniciar amb alternatives constants al marcador amb un lleuger domini de les de casa però que poc a poc s'anava decantant en favor de l'Handbol Ribes fins arribar al final del primer període amb un 13 a 14.  El partit es reiniciava amb la mateixa tònica que la de la primera part amb un lleuger domini de les ribetanes que van arribar a assolir una diferencia de dos gols a mitjans de la segona part (19-21); en aquells moments la millora defensiva va donar pas a algunes transicions ofensives que van permetre estirar una mica el marcador en favor de les nostres. Després d'un temps mort demanat per les locals, van començar els pitjors moments de l'atac riberenc amb contínues pèrdues de ilota i poc encert de cara a porteria amb un parcial en contra de 4 gols a zero, que van marcar el destí final del partit;  les diferències en contra van arribar a ser de 3 gols. Malgrat l'esforç final del MGC Handbol Ribes, no es va poder consumar la remuntada i el resultat final va ser el de 29-28.

Primera derrota que ha de servir per analitzar els errors i recuperar les virtuts que han caracteritzat a aquest equip en la temporada passada, sobretot quan parlem de defensa. Resta encara un camí llarg de millora i de conjuntar les noves incorporacions que de ben segur donaran un caràcter més competitiu al grup.

El proper partit serà un encontre complicat contra un altre filial de la Lliga Iberdrola, el Atticgo BM Elche. El partit tindrà lloc el proper dissabte, dia 4 d'octubre a les 18.00 hores, en el pavelló municipal de Sant Pere de Ribes.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local