Els judoques de l'Escola de Judo Vilafranca - Vilanova. Eix
Redacció |
Vilafranca del Penedès
03-11-2025 07:29
Dissabte al matí, el Pavelló Municipal de Falset va acollir el XV Trofeu Vila de Falset en categories benjamí i aleví. Fins a 15 judoques dels més petits de l’escola es van desplaçar per disputar el torneig, oferint grans combats i una matinal plena d’il·lusió per a les famílies. L’equip va aconseguir 5 medalles d’or, 7 de plata i 3 de bronze, demostrant el bon nivell i la gran salut esportiva de la base del club.
Mentrestant, també dissabte, però a Castelló, es va disputar la Copa d’Espanya de la Comunitat Valenciana en categoria de veterans. Els judokes Pedro García i Adrián Marín van aconseguir pujar al més alt del podi, proclamant-se campions de les seves respectives categories. Per la seva banda, Pedro Giménez va completar una competició impecable, caient només a la final i obtenint una meritòria segona posició.
La pròxima cita per al club serà el II Campionat Provincial en categoria infantil, que se celebrarà el cap de setmana vinent al Pavelló Municipal de Badia del Vallès.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!