Gimnàstica rítmica

El Club Rítmica Olèrdola, campió de la 2a fase de la Copa Catalana

El conjunt Júnior repeteix triomf i torna a pujar al més alt del podi

Els gimnastes del Club Rítmica Olèrdola . Eix

Els gimnastes del Club Rítmica Olèrdola . Eix

Dissabte 8 de novembre, el Club Rítmica Olèrdola es va desplaçar fins a Torredembarra per participar en la segona fase de conjunts de la Copa Catalana, en els nivells IV i V/VI, amb la participació dels seus conjunts Júnior i Sènior V/VI.

El conjunt Júnior va tornar a demostrar el seu excel·lent moment de forma i, igual que en la primera fase, va pujar al més alt del podi, proclamant-se campió de la seva categoria després d’una actuació impecable.

Des del club, s’han mostrat molt satisfets amb la feina feta i amb la progressió dels dos conjunts participants, destacant l’esforç i la constància de les gimnastes i l’equip tècnic.

Ara, l’objectiu és continuar treballant amb intensitat per afrontar amb garanties la final de Catalunya, que se celebrarà el 30 de novembre a Balaguer.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local