Taekwondo

Recepció institucional a l’Elsa Secanell Charles pels seus èxits internacionals en taekwondo

Secanell es va proclamar campiona d’Europa de taekwondo en categoria sots-21 en el campionat celebrat a Pristina (Kosovo) i va aconseguir també el sots-campionat del món de la mateixa categoria,

Recepció institucional a l’Elsa Secanell Charles pels seus èxits internacionals en taekwondo. Ajt Sant Sadurní d'Anoia

Recepció institucional a l’Elsa Secanell Charles pels seus èxits internacionals en taekwondo. Ajt Sant Sadurní d'Anoia

L’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia va oferir aquest divendres a la tarda una recepció institucional a la jove esportista sadurninenca Elsa Secanell Charles, de 19 anys, en reconeixement als destacats èxits esportius assolits al llarg del darrer any.

Secanell es va proclamar campiona d’Europa de taekwondo en categoria sots-21 en el campionat celebrat a Pristina (Kosovo) i va aconseguir també el sots-campionat del món de la mateixa categoria, disputat a Nairobi (Kenya), consolidant-se com una de les grans promeses del taekwondo a escala internacional.

L’acte va estar encapçalat pel primer tinent d’alcalde, Pedro Campos, que, acompanyat per diversos membres del consistori, va felicitar l’esportista per la seva trajectòria, la seva progressió constant i els excel·lents resultats obtinguts. Des del consistori, la van encoratjar a continuar treballant amb constància per assolir nous reptes esportius.

L’Elsa Secanell va assistir a la recepció acompanyada de familiars i del seu entrenador al TKD Sansa, Dani Pruñonosa. Actualment, compagina els estudis de fisioteràpia amb els entrenaments al Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat, i forma part dels programes formatius de les seleccions catalana i espanyola de taekwondo.

De cara a aquest 2026, la jove esportista ja es prepara per afrontar la seva primera gran cita de la temporada, que tindrà lloc el proper cap de setmana a Torrevella (Alacant). Allà competirà pel títol de campiona d’Espanya absoluta i per assegurar-se una plaça al Campionat d’Europa, previst per al mes de maig a Munic (Alemanya).

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local