Els judoques de l'Escola de Judo Vilafranca - Vilanova. Eix
Redacció |
Vilafranca del Penedès
23-02-2026 09:46
Dissabte a la tarda, el Pavelló Municipal de Badia del Vallès va acollir el Campionat de Catalunya en categoria cadet, amb una actuació excel·lent dels judokes del club penedesenc.
En categoria masculina, Aaron Cabrera (-66 kg) i Víctor Cabezas (-50 kg) es van proclamar campions de Catalunya després d’imposar-se amb autoritat en tots els seus combats. Tots dos van pujar al graó més alt del podi sense donar opcions als rivals i fan un pas important cap a la classificació directa per al proper Campionat d’Espanya cadet.
En -55 kg, Guillem Ferrer va signar una gran competició. Tot i això, va caure per la mínima en una final molt ajustada que es va decidir al golden score davant Carlos Llamas, de l’Esport 7. Ferrer es va penjar la medalla de plata i es jugarà la plaça definitiva per representar Catalunya al Campionat d’Espanya en l’última competició classificatòria.
En categoria femenina (-48 kg), Yousra Abbou va aconseguir una meritòria tercera posició. Després de cedir a semifinals contra Ivet Beltran, de l’Osona Club de Judo, va refer-se en la repesca i assegurar-se el bronze.
Bons resultats també a la Lliga del Mediterrani
L’activitat no es va aturar diumenge. A la localitat valenciana de la Vall d’Uixó es va disputar la segona jornada de la Lliga del Mediterrani, amb participació dels judokes més joves del club, que van continuar sumant experiència competitiva i bones sensacions dins el seu procés de formació.
Amb aquests resultats, i afegint-hi els obtinguts la setmana anterior en categoria infantil, l’Escola de Judo Vilafranca-Vilanova acumula ja quatre campions de Catalunya, dos subcampions, un bronze, dos cinquens llocs i un setè lloc. Un balanç que confirma el gran estat de salut del club en les categories de base.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!