Jordi |
31-10-2005 00:19
Oriol Monzó suma un punt dor contra Sergei Nigeruk per 3-1 en partit de superdivisió entre el Borges i el Cubiertas Orballo. El seu equip guanya 4-2, fet que li serveix per seguir en la setena plaça de la lliga. El de Sitges amb el partit ja decidit perdia contra un dels molts xinesos que hi han en la lliga espanyola Li Junhui. Els de Lleida amb la incorporació del xinès Bin Hu guanyen fiabilitat per consolidar-se en la élit espanyola.
El proper cap de setmana el sitgetà disputarà el Torneig Ciutat de Barcelona.Campionat ben dotat economicament i en el que podrà mesurar el seu nivell contra jugadors internacionals contrastats. A mès ha estat seleccionat per anar al pro-tour de Suecia juntament amb el vilanoví Marc Duran. Aquest darrer tambè ha estat convocat per disputar el partit de lliga europea Espanya-Txèquia i el pro-tour dAlemanya.
http://www.fttcv.org/eligas.asp
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!