Gemma Sànchez |
06-11-2005 23:29
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El passat dissabte el CB Cubelles es va presentar oficialment davant lafició amb el pub musical Anem-hi com a patrocinador de la temporada 2005/2006. Daquesta manera, van desfilar sobre la pista unes 150 persones entre jugadors, entrenadors i equip directiu.
Enguany lentitat compta amb onze equips entre lescola de bàsquet i els equips federats (entre parèntesis els entrenadors/es): iniciació (Saray Fuster i Víctor Lopez), Benjamí masculí (Merry Sànchez i Diana Rill), Aleví 1 (Saray Fuster), Aleví 2 (Gemma Sànchez i Dani Paz), Cadet femení (Carlos Alechaga i Samuel Manzano), Cadet masculí (Jose Navarro), Júnior femení (Laura Ferrón), Júnior masculí 1 (Xavi Sànchez), Júnior masculí 2 (Rafa Corredera), Sènior masculí 2 (Pepe Cabedo i Rafa Hernàndez), Sènior femení (Toni Gonzàlez i Mireia Contreras) i Sènior Masculí 1 (Xavi Villanueva i Xavi Butí).
Pel que fa a lequip directiu, enguany Tomàs Sànchez dirigirà la presidència del club mentre que Jose Navarro i Ramon Mustienes mentenen els càrrecs de coordinadors esportius.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!