BASQUET

Les fèmines del CB Cubelles, superades per les líders

Les blaves queiedn davant del Sant Andreu per 45-75

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El sènior femení del CB Cubelles rebia en la darrera jornada al CB Sant Andreu, el qual es va imposar amb un contundent 45-75.

Tot i tractar-se de les primeres classificades, durant el primer temps el joc era molt igualat i els deu minuts finalitzaven amb un pobre 6-11. Les cubellenques estaven mostrant un joc lluitador, amb el qual van aconseguir situar-se 13-15 al minut cinc i mantenir aquesta poca diferencia fins pràcticament el final del període. Tot i això, en els dos darrers minuts, la pressió a tota la pista que va desplegar el Sant Andreu va posar moltes traves a les locals, que veien com les visitants marxaven al descans amb una renta de 25-40.

El partit entrava en un moment complicat per a les amfitriones, les quals van veure com la diferència s’incrementava a l’inici del tercer període i arribava fins a 25-46. El Cubelles es trobava bloquejat i tant sols aconseguia anar a remolc del ritme que imposaven les del Sant Andreu, de manera que el tercer període finalitzava amb un resultat de 32-58.

El darrer quart tant sols va servir per a sentenciar la derrota local, ja que el Sant Andreu ja s’havia ficat el partit a la butxaca i marxava de Cubelles amb un resultat de 45-75.

CB Cubelles: Esther (4), Merry (5), Anna (2), Cris )3), Pagès (6), Rebe (8), Núria, Cruz (5), Bea (2), Gemma (10), Laura (2).

Aquesta setmana les blaves visiten la pista del AESE (dissabte, 19.00h).

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local