Motor

Roc Vives sorprèn al Jarama

El pilot de Monlau Competición va rodar al volant d’un fórmula BMW Júnior Cup al Circuit del Jarama

El jove pilot al Jarama

El jove pilot al Jarama

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El passat divendres es va dur a terme al Circuit del Jarama una jornada de tests amb els vehicles del campionat estatal de monoplaces Master Júnior Fórmula. Aquest campionat, organitzat pel que fou pilot de F1 Emilio de Villota, pretén ser el pas previ a la Fórmula 3 espanyola. El Master Júnior Fórmula és un campionat de caràcter formatiu i una bona elecció com a primer pas als fórmules pels pilots procedents del karting.

El pilot de Vilanova i la Geltrú, Roc Vives, va rodar amb un BMW dels que s’utilitzen en aquest campionat ja que s’està plantejant participar-hi. Durant la jornada, Roc Vives va tenir l’assessorament de grans pilots com el propi Emilio de Villota o Antonio García, pilot de BMW del Campionat del Món de Turismes, que van quedar sorpresos pel rendiment del jove pilot vilanoví. Vives, que no coneixia el traçat del Jarama ni el BMW Júnior Cup, va tenir una ràpida adaptació i va completar una sensacional jornada sense cap incident i amb un bon ritme a la pista.

Roc Vives comentava després d’aquests tests que “ha sigut una jornada molt profitosa que ens ha servit per conèixer el funcionament d’aquest campionat i del fórmula BMW Júnior Cup. Avui he tingut uns assessors de luxe i m’han ensenyat molt sobre el Jarama i sobre la conducció del fórmula. M’he sentit molt còmode amb el BMW i contemplarem seriosament la meva participació en el Master Júnior Fórmula.”

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local