MOTOR

Darrers tests del 2005 per Roc Vives

El pilot del RACC va provar un fórmula Nissan

Roc Vives amb els seus enginyers

Roc Vives amb els seus enginyers

Roc Vives, el pilot de Vilanova i la Geltrú, va dur a terme el passat dissabte els seus darrers tests d’enguany. En aquesta ocasió, va estar rodant a bord d’un Nissan Coloni 2.000 de 230 cavalls de potència. La jornada es va realitzar al Circuit de Calafat sota la infrastructura de l’equip CETEA Sport Competición amb la direcció tècnica de Manel Juncosa.

El de Monlau Competición mai havia pilotat un fórmula tan potent i la seva valoració va ser molt positiva. El Nissan Coloni amb el que va rodar és un dels utilitzats a la Copa Fórmula Júnior Segurengin del Campionat de Catalunya de Fórmula Lliure. De cara al 2006, Roc Vives encara no té un programa definit i en aquesta pretemporada s’està dedicant a provar tots els fórmules amb els que podria competir l’any vinent. En aquests últims mesos el vilanoví s’ha posat al volant de quatre fórmules diferents: el Renault Tatuus, el Super Toyota, el BMW Junior Cup i el Nissan Coloni. De cara al gener del 2006 té més tests programats i al febrer espera tenir el seu programa concretat.

Al acabar la jornada Roc Vives explicava que “tenia moltes ganes de provar el Nissan i les sensacions han sigut molt bones. És el fórmula més potent que he provat aquest any i ho he notat, no té res a veure amb els altres. Ara toca analitzar, reflexionar i començar a prendre decisions.”

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local